دیدار با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد, سامان و بن در مجلس شورای اسلامی

تاریخ ارسال : 1403/01/27

دیدار با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد, سامان و بن در مجلس شورای اسلامی

همزمان با سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل, معاونین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران بنیاد مسکن شهرستان های شهرکرد, سامان و بن با احمد راستینه نماینده محترم مردم شریف شهرستان های شهرکرد, سامان و بن در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 

همزمان با سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل، معاونین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران بنیاد مسکن شهرستان های شهرکرد، سامان و بن با احمد راستینه نماینده محترم مردم شریف شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس ریاحی سامانی گزارشی از اقدامات انجام شده خصوصاً در رابطه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارائه و افزود: درحال حاضر تعداد 1224واحد مسکونی در منظریه شهرکرد در دست احداث داریم که میانگین 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: در سایر شهرها نیز هرکجا زمین تامین شده است و مشکل زمین وجود ندارد اقدامات انجام شده بطوریکه 15 سایت عملیات آماده سازی زمین به طور کامل انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها 7500 فقره تسهیلات داشتیم که همه به بانک های عامل معرفی شدند .

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه چالش ها و مسائل پیش روی طرح نهضت ملی را مطرح و در پایان در خصوص اجرای امور توسط این نهاد اعلام آمادگی کامل کردند.

در ادامه آقای راستینه ضمن گرامیداشت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  از زحمات این نهاد تشکر نمودو خواستار تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد.

وی همچنین با توجه به اینکه بنیاد مسکن منتسب به نام حضرت امام خمینی (ره) است و یک نهاد انقلابی است، خواست تا کارکنان بنیاد مسکن کما فی السابق با روحیه جهادی و انقلابی نسبت به اجرای امور اقدام نمایند و رویکرد حل مسئله داشته باشند.

وی همچنین مسائلی در خصوص طرح هادی و رفع مشکل حرائم در روستاها بیان و خواستار اطلاع رسانی گسترده طرح نهضت ملی مسکن درسطح روستاها شدند.

 

موضوع خبر :
  • دیدار
  • با
  • نماینده
  • مردم
  • شهرستان
  • های
  • شهرکرد
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد, سامان و بن در مجلس شورای اسلامی چیست؟

سوال: