دیدار معاون پشتیبانی امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن کشور با سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری

تاریخ ارسال : 1402/02/25

دیدار معاون پشتیبانی امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن کشور با سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری

دکتر باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دکتر حیدری سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری, دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل, سرپرست معاونت پشتیبانی, ذیحساب و رئیس اداره حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز حضور داشتند.

 

دکتر باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دکتر حیدری سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل، سرپرست معاونت پشتیبانی، ذیحساب و رئیس اداره حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز حضور داشتند.

دکتر باقرپور معاون محترم پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن ارائه مطالبی در خصوص شاخص های رتبه بندی و ارزیابی استان ها، گفت: تعدادی از شاخص های ارزیابی و رتبه بندی مرتبط با اعتبارات خود استان است که انتظار داریم در این بخش کما فی السابق کمک شود تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی افزود: وضعیت بنیاد مسکن استان در ارزیابی های انجام شده مطلوب است که انتظار داریم در بخش اختصاص اعتبارات ملی و استانی به این نهاد کمک شود تا شاهد عمران و آبادانی استان بیش از پیش باشیم.

دکتر حیدری سرپرست هماهنگی امورعمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی انجام شده در سطح استان گفت: خوشبختانه روند اجرای امور مربوط به حوزه بنیاد مسکن در استان مطلوب است که جا دارد از زحمات مجموعه بنیاد مسکن تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: اقدامات عمرانی خوبی انجام شده ولی جای کار بسیار است و انتظار داریم کمافی السابق به استان نگاه ویژه شود تا شاهد اجرای پروژه های بیشتر در استان باشیم.

وی با اشاره به بحث استفاده از قیر رایگان افزود: سهمیه قیر رایگان اختصاص یافته ولی در برخی از روستاهای کمتر برخوردار مشکل اعتبارات داریم و مساعدت بنیاد مسکن را در  این روستاها را خواستاریم.

مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه و مسائل و مشکلات پیش رو را مطرح نمود که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای مناسب، تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

موضوع خبر :
  • دیدار
  • معاون
  • پشتیبانی
  • امور
  • هماهنگی
  • استان
  • ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار معاون پشتیبانی امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن کشور با سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری چیست؟

سوال: