آئین تکریم و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد

تاریخ ارسال : 1402/02/24

آئین تکریم و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد

در آئینی با حضور جناب آقای دکتر باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, آئین تکریم و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

 

در آئینی با حضور جناب آقای دکتر باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آئین تکریم و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین، در سخنانی از زحمات دکتر محسن خلیلی در زمان مدیریت واحد امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی و همچنین معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان تشکر و قدردانی نمود و افزود: تلاش شبانه روزی وی در زمان معاون پشتیبانی منشا اثر بود و اتفاقات خوبی برای بنیاد مسکن استان رقم خورد که ضمن سپاسگزاری، آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت معاون اداری و پشتیبانی صنایع سیمان شهرکرد داریم.

وی افزود: پس از پیگیری هایی که صورت پذیرفت مهندس محمدرضا خلیل پور جهت معاون پشتیبانی معرفی که بررسی های لازم توسط مرکز انجام و کمیته برگزار و تائید نهایی صورت پذیرفت که امیدواریم همچون گذشته منشا خدمات خوبی هم برای جامعه هدف و هم برای بنیاد مسکن باشند.

در ادامه حجت الاسلام دانشفر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بنیاد مسکن یکی از مهمترین اهداف مقدس امام راحل بود و امام خمینی (ره) اولین گامی که برای محرومین برداشتند افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت خانه سازی برای محرومین بود که کارهای خوبی توسط این نهاد انقلابی در این سال ها انجام شده است.

وی افزود: باید توجه خاصی به حساب 100 امام (ره) شود و در خصوص تقویت این حساب برنامه ریزی انجام و اقدامات لازم اجرایی گردد.

پس از آن هرکدام از معاونین، مسئولین واحدها و مدیران شعب در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از حوزه مربوطه ، مسائل و مشکلات را بیان نمودند.

 در ادامه دکتر باقر پور در سخنانی از زحمات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان تشکر و قدردانی نمودند.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:بررسی های لازم در خصوص سیستم پرداخت حقوق و دستمزد انجام و ضمن برنامه ریزی، اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد و در تلاش هستیم تا با اصلاح ساختار و چارت سازمانی اقدامات تکمیلی در این زمینه صورت پذیرد.

وی افزود: همانطور که دکتر نیکزاد رئیس محترم و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای روحانی نژاد نماینده محترم ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز تاکید دارند، بنیاد مسکن باید یک هم افزایی بین دستگاه ها ایجاد نماید تا بتواند به خوبی به محرومین جامعه خدمت رسانی کند که در استان نیز باید این موضوع به جد پیگیری گردد.

دکتر باقر پور گفت: بحث شعبه محوری و ایجاد درآمد پایدار به طور جدی توسط شعب شهرستان ها پیگیری و اجرایی شود همچنین وضعیت شعب شهرستان ها و ساختمان های اداری بررسی و شعبی که ساختمان اداری ندارند زمین اخذ نموده و نسبت به احداث ساختمان اداری اقدام نمایند.

وی افزود: جلسات کمیته انتصابات باید در زمان مقرر برگزارو امور مربوط به وضعیت پرسنل پیگیری و تعیین تکلیف گردد.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان ضمن بررسی مسائل و مشکلاتی که توسط همکاران مطرح گردید، راهکارهایی جهت مرتفع شدن مشکلات بیان و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.

در پایان از زحمات دکتر خلیلی در زمان تصدی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی گردید و طی حکمی از سوی دکتر باقر پور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهندس محمدرضا خلیل پور به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان منصوب شد.

لازم به ذکر است در این جلسه مهندس رهنما مدیرعامل صنایع سیمان شهرکرد نیز حضور داشتند.

 

موضوع خبر :
  • آئین
  • تکریم
  • معارفه
  • معاون
  • پشتیبانی
  • بنیاد
  • مسکن
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد آئین تکریم و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد چیست؟

سوال: