ارائه گزارش در کلاس معارف ویژه مدیران استان

تاریخ ارسال : 1403/01/29

ارائه گزارش در کلاس معارف ویژه مدیران استان

به مناسبت دهه افتتاح حساب 100 امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, کلاس معارف ویژه مدیران استان به میزبانی بنیاد مسکن استان برگزار شد.

 

 به مناسبت دهه افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کلاس معارف ویژه مدیران استان به میزبانی بنیاد مسکن استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهندس فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن گرامیداشت دهه افتتاح حساب 100 امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارش مبسوطی از اقدامات این نهاد خصوصاً  در بخش اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ارائه نمود .

وی افزود: سهم بنیاد مسکن در حوزه مسکن روستایی، احداث 14هزار واحد مسکن در طول چهارساله دولت می باشد که تا به امروز 14 هزار 613 فقره تسهیلات به استان ابلاغ شده است.

ریاحی سامانی گفت: از تسهیلات ابلاغ شده تا کنون تعداد 12 هزار و 300 نفر به بانک های عامل معرفی و 8هزار و 500 نفر با بانک های عامل عقد قرارداد و عملیات احداث را آغاز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: 7500 فقره از این  تسهیلات در دوماه اخیر به استان ابلاغ شده که تا کنون 2 هزار 689 فقره منجر به عقد قرارداد شده و پیشی بینی می گردد تعهدات در این خصوص در موعد مقرر تحقق یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همچنین گزارشی از عملکرد این نهاد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها ارائه و مشکلات و مسائل پیش روی این طرح را مطرح نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای نکونام نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خصوص عملیات وعده صادق مطالبی مطرح و افزودند : خداوند متعال عنایتی کرد و عیدی بنگان خدا پس از یکماه عبادت در ماه مبارک رمضان را داد و آنچه اتفاق افتاد بخشی از اجابت دعاها بود .

 وی در ادامه گفت : باید دقت داشته باشیم که به هر موفقیتی دست می یابیم لطف خداوند است و نباید از جانب خودمان بدانیم که دچار غرور می شویم و همه چیز از دست می رود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام همچنین با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار (ع) مباحثی در خصوص مرگ و روز قیامت بیان نموده و افزودند بهترین عمل برای اینکه به کمالات و اوج موفقیت برسیم این است که بغض دنیا را در دل بکاریم.

پس از آن مطالبی در خصوص نهضت ملی مسکن ارائه و تاکید نمودند که این طرح که وعده دولت بوده باید در این چهار سال عملی گردد. مردم نیز مسائلی در این خصوص دارند که قابل توجه است و باید حرف مردم خوب شنیده شود و مسائل و مشکلات مرتفع گردد.

 

 

موضوع خبر :
  • ارائه
  • گزارش
  • کلاس
  • معارف
  • ویژه
  • مدیران
  • استان
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد ارائه گزارش در کلاس معارف ویژه مدیران استان چیست؟

سوال: